مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-18اجتماعي

سرد شدن 10 درجه ای گیلان


مدیرکل هواشناسی گیلان از کاهش دمای هوا استان تا 10 درجه خبر داد و گفت: بارش باران در غرب تضعیف و در شرق استان گیلان تا فردا ادامه خواهد داشت.

- محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت آب وهوای استان، اظهار کرد: بر اساس نقشه های پیش یابیِ امروز و اعتبار هشدار سطح نارنجی تا فردا سه شنبه به تناوب در بیشتر مناطق استان شرایط برای بارش باران و وزش وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در برخی مناطق گیلان بارش باران به صورت شدید تا خیلی شدید پیش بینی می شود، گفت: این بارش می تواند همراه با رعدوبرق و در مناطق مستعد به صورت تگرگ باشد.

  مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه در بیشتر مناطق استان به ویژه در مناطق غربی، شرایط برای وقوع رگبارهای شدید و خیلی شدید وجود دارد، افزود: برای ساعاتی بارش باران در مناطق مرکزی و شرقی تقویت خواهد شد.

  دادرس با اشاره به اینکه از صبح فردا سه شنبه، بارش در مناطق غربی تضعیف و تا غروب فردا در مناطق شرقی و مرکزی ادامه دارد، بیان کرد: برای برخی مناطق استان به ویژه سواحل و ارتفاعات، وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می شود.

وی با اشاره به مخاطرات پیش بینی شده در پی این بارش ها، تصریح کرد: به سبب شدت بارش ها آبگرفتگی و اختلال در تردد، بالاآمدن آب و طغیان رودخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرد شدن 10 درجه ای گیلان

سرد شدن 10 درجه ای گیلان