مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-10اجتماعي

برگزاری مرحله کشوری یازدهمین دوره مسابقات المپیاد آماده در شیراز


یازدهمین دوره مسابقات المپیاد آماده با حضور دانش آموزان پسر سراسر کشور به میزبانی جمعیت هلال احمر فارس در شهر شیراز آغاز شده و در حال برگزاریست.

- ایسنا/فارس یازدهمین دوره مسابقات المپیاد آماده با حضور دانش آموزان پسر سراسر کشور به میزبانی جمعیت هلال احمر فارس در شهر شیراز آغاز شده و در حال برگزاریست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: مسابقات آماده، یکی از برنامه ‏های تعریف شده آموزشی و تربیتی است که به منظور ارتقاء ابعاد روانی- اجتماعی و همچنین توانمند سازی جسمانی و مهارت افزایی دانش آموزان طراحی شده و در آن دانش آموزان 8 آیتم امدادی شامل مخاطرات طبیعی، ایمنی، ارزیابی وکنترل علائم حیاتی، احیاء قلبی و ریوی CPR، آسیبهای بافت نرم، آسیب های اسکلتی و مفصلی، انتقال و حمل مصدوم، اطفاء حریق و سوختگی و اسکان اضطراری(چادر زنی) را فرا می گیرند و با تشکیل تیم های 14 نفره در مدارس، کارگروهی و باهم بودن را تمرین می کنند.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر فارس، حسین درویشی به حضور داوران توانمند و دارای مهارت امدادی در یازدهمین دوره مسابقات کشوری آماده هلال احمر در مرحله کشوری نیز اشاره و بیان کرد: انتخاب کادر داوری از میان اعضای توانمند سازمان جوانان مهم ترین ویژگی المپیاد آماده هلال احمر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مرحله کشوری یازدهمین دوره مسابقات المپیاد آماده در شیراز

برگزاری مرحله کشوری یازدهمین دوره مسابقات المپیاد آماده در شیراز