مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:412023-09-18اجتماعي

3 مدرسه در بهارستان با حضور رییس جمهور افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، عباس زارع نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در محل اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران برگزار شد، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید 100 مدرسه به سرانه آموزشی استان اضافه می شود که از این تعداد 76 واحد آموزشی متعلق به شهرستان های استان تهران است.

وی گفت: تجهیزات مدارس از خرداد ماه سال جاری تحویل مناطق شده است، تا هرچه زودتر مدارسی که نیاز به تجهیزات دارند توسط مناطق بر اساس نیاز تحویل مدارس داده شود.

زارع افزود: نیاز سنجی ساخت مدارس در شهرستان های استان تهران بر اساس برنامه ریزی با آموزش وپرورش انجام شده و مدارس بر اساس تراکم دانش آموزی، فضای آموزشی و زمین بر اساس کاربری آموزشی ساخته می شود تا تراکم دانش آموزی کاهش پیدا کند.

3 مدرسه با طرح صنعتی توسط رییس جمهور افتتاح می شود مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران بیان کرد: تمام سعی خود را به کار بستیم تا زمان ساخت مدرسه به کمتر از 2 سال برسد، در همین راستا ساخت و ساز صنعتی را وارد ساخت مدارس کردیم که در شهرستانهای استان تهران با طرح صنعتی در حال انجام است و 3 مدرسه در شهرستان بهارستان با حضور رییس جمهور افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 مدرسه در بهارستان با حضور رییس جمهور افتتاح می شود

3 مدرسه در بهارستان با حضور رییس جمهور افتتاح می شود