مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-29سياسي

بعد از6 سال مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان تغییر کرد


بعد از 6سال مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان تغییر و صبح امروز با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی «محمد هادی طهرانی مقدم» مدیرکل میراث فرهنگی استان شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان بعد از 6سال مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان تغییر و صبح امروز با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی محمد هادی طهرانی مقدم مدیرکل میراث فرهنگی استان شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مدیرکل حراست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معاون برنامه ریزی استانداری سیستان و بلوچستان و معاونین و کارکنان اداره کل در سالن جلسات موزه بزرگ زاهدان برگزار شد.

رویکرد وزارت میراث فرهنگی در دولت سیزدهم کاملا تغییر کرده است معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته دولت با اشاره به ارائه خدمت بی منت، گفت: اهمیت اداره کل میراث فرهنگی بر هیچکس پوشیده نیست چرا که حوزه های فعالیت این اداره کل ارزان تر از صنعت های دیگر است و می تواند تاثیر خوبی در اشتغالزایی و توسعه اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از6 سال مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان تغییر کرد

بعد از6 سال مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان تغییر کرد