مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-26اقتصادي

بیش از 500 خانواده متقاضی زمین در عالیشهر هستند


مدیرعامل شرکت «عمران شهر جدید عالیشهر» گفت: بیش از 500 خانواده متقاضی زمین در عالیشهر، در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، جهانبخش تل اشکی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در خصوص متقاضیان ثبت نام در طرح واگذاری زمین رایگان، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اظهارداشت: تاکنون 433 خانواده در شهر جدید عالیشهر و 157 خانواده در شهر جدید چاه مبارک متقاضی ثبت نام در طرح واگذاری زمین رایگان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ثبت نام کرده اند.

وی، در خصوص واگذاری زمین در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، افزود: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از نیمه دوم سال 1400 لازم الاجرا شده که مهم ترین وظیفه وزارت راه و شهرسازی در این طرح تخصیص زمین رایگان به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر است.

  تل اشکی بیان کرد: تاکنون 433 خانواده دارای سه فرزند در شهر جدید عالیشهر در این طرح ثبت نام کرده اند که از این بین 137 خانواده انصراف داده اند و 145 خانواده نیز تایید نهایی شده اند.

این مقام مسؤول در خصوص آمار اعلام شده، اظهارکرد: از این تعداد که تایید نهایی شده اند، به 54 خانواده زمین تخصیص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 500 خانواده متقاضی زمین در عالیشهر هستند

بیش از 500 خانواده متقاضی زمین در عالیشهر هستند