مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-31حوادث

پرونده دستگیرشدگان اداره منابع طبیعی شهرستان بابل در حال بررسی است


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران_ساری از پهن کردن دام برای کارکنان ادارات منابع طبیعی توسط قاچاقچیان خبر داد و گفت: پرونده دستگیرشدگان اداره منابع طبیعی شهرستان بابل در دست بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، علی علوی پیش ازظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت در واکنش به انتشار خبر دستگیری سه تن از مدیران و کارکنان منابع طبیعی بابل که متهم به دریافت رشوه هستند، اظهار کرد: ما در امر مبارزه با قاچاق و تعرض با احدی حتی اعضای خانواده خودمان تعارفی نداریم و سریعا برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه این پرونده در حال حاضر در دست بررسی است و نمی توان به صورت قطعی اظهار نظر کرد، گفت: قاچاقچیان این بار طعمه و دام خود را برای کارکنان ادارات منابع طبیعی پهن کرده اند، اما این را بدانند که با برخورد قطعی و قانونی مواجه خواهد شد.

همچنین در ادامه سرهنگ مجید ذکریایی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران، عنوان کرد: در حوزه بابل کنار چند نقطه بحرانی به خصوص در بحث حریق، دام غیرمجاز و تبدیل صنایع چوبی شناسایی شدند که بدون اخذ استعلام از منابع طبیعی اقدام به دپوی چوب کردند.

وی از ارائه گزارشی از سوی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بابل مبنی بر همکاری سه نفر از کارکنان این اداره با قاچاقچیان خبر داد و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده دستگیرشدگان اداره منابع طبیعی شهرستان بابل در حال بررسی است

پرونده دستگیرشدگان اداره منابع طبیعی شهرستان بابل در حال بررسی است