مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-10سياسي

یادواره « دیجتالی افلاکیان» در مازندران برگزار می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ششمین یادواره دیجتالی افلاکیان با هدف نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید کهنسال ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران از ثبت و ضبط چهار هزار و 200 مورد از تاریخ شفاهی جامعه ایثارگران خبر داد و گفت: وصیت نامه 14000 شهید و ایثارگر استان ثبت و ضبط می شود.

کهنسال با بیان اینکه جمع آوری تاریخ شفاهی جانبازان 70 درصد از برنامه های این اداره است، گفت: تا پایان امسال ضبط و تدوین فیلم خاطره گویی دو هزار و 500 جانباز عملیاتی می شود.

وی از برگزاری یادواره دیجیتالی افلاکیان با هدف ترویج فرهنگ ایثار شهادت خبر داد و گفت: ششمین مرحله این یادواره هفته آینده برگزار می شود و شامل تلاوت قرآن مداحی و سخنرانی از سوی شهیدان خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به نقش رسانه و دستگاه های اجرایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مؤثر گفت: دستگاه های استان برای ترویج این فرهنگ تلاش های مؤثری داشته اند.

کهنسال با بیان اینکه شاهد وجود قوانین معطل مانده در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم، گفت: باید در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نگاه قرارگاهی داشته باشیم و باید در حوزه فرهنگی ایثار شهادت از ظرفیت رسانه ای بهره ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره « دیجتالی افلاکیان» در مازندران برگزار می شود

یادواره « دیجتالی افلاکیان» در مازندران برگزار می شود