مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-03سياسي

استقرار 1300موکب مردمی در مسیر جاماندگان اربعین حسینی(ع)در پایتخت


استاندار تهران ضمن دعوت از مردم استان برای حضور در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی (ع) از استقرار 1300 موکب مردمی با خدمات متنوع در این خبر داد.

- تهران- استاندار تهران ضمن دعوت از مردم استان برای حضور در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی (ع) از استقرار 1300 موکب مردمی با خدمات متنوع در این خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فخاری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات ستاد اربعین استان تهران اظهار داشت: ستاد اربعین استان تهران علاوه بر خدمات رسانی به زائران اربعین در مسیر نجف به کربلا، برای برگزاری پیاده روی باشکوه جاماندگان اربعین حسینی (ع) در تهران برنامه ریزی کرده است.

وی گفت: همانند سال های گذشته، پیاده روی اربعین حسینی (ع) در تهران، صبح روز اربعین از میدان آیینی امام حسین (ع) با قرائت زیارت شریف اربعین به مسافت 15 کیلومتر با تاسی از روایت امام هادی (ع) مبنی بر برابر بودن ثواب زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی با زیارت حضرت سیدالشهدا (ع)، آغاز می شود.

استاندار تهران با بیان اینکه در طول مسیر استقرار، 1300 موکب مردمی با خدمات متنوع جهت خدمت به راهپیمایان تدارک دیده شده، افزود: مواکب ام البنین (ع) جهت ارائه خدمات به بانوان و کودکان و مواکب پزشکی و سلامت برای ارائه خدمات رایگان و موکب های فرهنگی، ایستگاه های صل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 1300موکب مردمی در مسیر جاماندگان اربعین حسینی(ع)در پایتخت

استقرار 1300موکب مردمی در مسیر جاماندگان اربعین حسینی(ع)در پایتخت