مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-03حوادث

31 دستگاه ماینر در علی آبادکتول کشف شد


جانشین انتظامی شهرستان علی آبادکتول گفت: براساس گزارشات واصله ماموران انتظامی شهرستان علی آبادکتول موفق به کشف 31 دستگاه ماینر شدند که ارزش ریالی این دستگاه های مکشوفه بیش از 4 میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از علی آبادکتول، سیدعلی نصرتی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در پی کسب خبری مبنی بر وجود تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال بیت کویین در یک دامداری و یکی از مرغداری های حاشیه شهر فاضل آباد، بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان علی آباد کتول برای بررسی موضوع به محل های مربوطه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی های به عمل آمده با مرجع قضایی و طی دو عملیات پلیسی جداگانه در بازرسی از محل های مورد نظر، در مجموع 31 دستگاه ماینر قاچاق راکشف شد .

جانشین انتظامی شهرستان علی آبادکتول خاطرنشان کرد: در این راستا 2 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد:برابر اعلام کارشناسان ارزش ماینرهای کشف شده به مقدار 4 میلیارد و 650 میلیون ریال برآورد شده است.

نصرتی گفت:  شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم عزیز تقاضا می شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و به خصوص امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 دستگاه ماینر در علی آبادکتول کشف شد

31 دستگاه ماینر در علی آبادکتول کشف شد