مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 07:052023-08-24سياسي

مکالمه رایگان با پیام رسان های داخلی در پیاده روی اربعین


اگر عازم سفر معنوی پیاده روی اربعین هستید، پیام رسان های داخلی خدمات رایگان خوبی برای برقراری تماس در نظر گرفته اند که در این گزارش می خوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، چند روزی بیشتر تا بزرگترین و مهربان ترین اجتماع جهانی باقی نمانده است، نه تنها مسلمانان که حتی پیروان سایر ادیان از گوشه و کنار جهان کوله هایشان را آماده کرد ه اند و قرارشان در مسالمت آمیزترین گردهمایی عمومی جهانی است که سالانه در میعادگاه عاشقی برگزار می شود.

در این مسیر یکی از بزرگ ترین مسائلی که برای زائران دردسر ساز می شود راه های ارتباطی با ایران و یا همراهان آنها در مسیر پیاده روی است، تامین هزینه یا شارژ هم مشکل دیگری است که مسافران با آن مواجه هستند، یکی از راه های مطمئن و بدون هزینه استفاده از پیام رسان های ایرانی است.

سرویس تماس های روبیکا رایگان است زائران اربعین می ‏توانند در مسیرهای پیاده‏ روی و همچنین در تمامی شهرهای کشور عراق با استفاده از رومینگ همراه اول و ایرانسل از خدمات تماس صوتی و تصویری روبیکا و همچنین سرویس روبینو به ‏ صورت رایگان استفاده کنند.

اگر مایلید از این اپلیکیشن استفاده کنید، لازم است همین حالا آخرین نسخه آن را نصب کرده و در گوشی خود فعال نگه دارید، در این صورت می توانید با گذر از مرزهای کشور با راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکالمه رایگان با پیام رسان های داخلی در پیاده روی اربعین

مکالمه رایگان با پیام رسان های داخلی در پیاده روی اربعین