مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-09اجتماعي

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه پیام نور از امروز


مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از زمان و نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی سال تحصیلی 1403-1402 این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، محسن حیدری مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری 1403-1402 به صورت غیر حضوری انجام می شود، گفت: پذیرفته شدگان لازم است با مراجعه به سامانه گلستان به نشانی https://reg.

pnu.

ac.

ir از امروز 18 تا 22 شهریور نسبت به ثبت نام غیرحضوری خود اقدام کنند.

وی افزود: پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت ذکر شده در زمان ثبت نام) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

حیدری درباره مدارک لازم برای ثبت نام غیرحضوری گفت: پذیرفته شدگان لازم است اسکن مدارک مشخص کننده در سایت گلستان را با حجم هر تصویر حداکثر 250 کیلوبایت و ترجیحا فرمت آن jpg یا jpeg بارگذاری کنند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور همچنین گفت: تمام دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت هستند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد آنها مقدور نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه پیام نور از امروز

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه پیام نور از امروز