مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-09اجتماعي

وزش باد شدید و گرد و خاک در تهران


اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وزش باد شدید تا خیلی شدید و گردوخاک و احتمال رخداد توفان لحظه ای در استان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار نارنجی رنگ آورده است: وزش باد شدید تا خیلی شدید، وقوع تندباد لحظه ای و خیزش گردوخاک امروز و فردا (18 و 19 شهریورماه) در استان تهران و دوشنبه (20 شهریورماه) درغرب و نیمه جنوبی و ارتفاعات به ویژه ارتفاعات شمال شرق پیش بینی می شود.

در این شرایط جوی کاهش موقت دید و کیفیت هوا، تاثیر بر تجهیزات حساس به گردوخاک، سقوط اشیا از ارتفاع، احتمال آسیب به تجهیزات واقع در ارتفاع مانند ترانس برق، دکل های برق و مخابرات و تجهیزات ساختمانی مرتفع مانند جرثقیل های مرتفع و سازه های موقت و سست مانند داربست ها و بنرهای تبلیغاتی، شکستن درختان کهنسال و فرسوده و نهال ها، آسیب به پوشش گلخانه ها به ویژه در روز یکشنبه احتمال رخداد توفان لحظه ای دور از انتظار نیست.

اداره کل هواشناسی استان تهران در این وضعیت آب و هوایی خودداری از تردد افراد کهنسال، کودکان و مبتلایان به بیماری های قلبی و تنفسی، عدم صعود به ارتفاعات، استحکام سازه های سست و موقت، رعایت نکات ایمنی برای داربست ها و تجهیزات واقع در ارتفاع و تجهیزات ساختمانی مرتفع، خودداری از قرارگیری در مکان های مرتفع مانند دارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید و گرد و خاک در تهران

وزش باد شدید و گرد و خاک در تهران