مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 16:052023-09-18بين الملل

انتقاد ترامپ از یهودیان لیبرالی که «به نابودی آمریکا و اسراییل رأی دادند»


رییس جمهور سابق آمریکا در پیام تبریکی به مناسبت سال نوی یهودی، از یهودیان لیبرالی که به نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی رأی دادند، به شدت انتقاد کرد.

- انتقاد ترامپ از یهودیان لیبرالی که به نابودی آمریکا و اسراییل رأی دادند رییس جمهور سابق آمریکا در پیام تبریکی به مناسبت سال نوی یهودی، از یهودیان لیبرالی که به نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی رأی دادند، به شدت انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت روزنامه اورشلیم پست، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا در پلتفرم رسانه اجتماعی Truth Social فهرستی از دستاوردهای خود در دوره مسئولیتش در کاخ سفید در ارتباط با رژیم صهیونیستی را منتشر کرد و نوشت، تنها جهت یادآوری سریعی به یهودیان لیبرالی که به نابودی آمریکا و اسراییل رأی دادند، چراکه روایت های دروغ را باور کردند .

ترامپ در ادامه نوشت، امیدوارم از اشتباهاتتان درس گرفته باشید و گزینه های بهتری را انتخاب کنید، سال نو مبارک! فهرست منتشر شده از دستاوردهای رییس جمهور سابق آمریکا حاوی به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر ارتفاعات جولان و انتقال سفارت آمریکا به قدس از سوی او بود و ترامپ در ادامه مدعی شد، این کاری است که هیچ رییس جمهور دیگری شجاعت انجام آن را نداشت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد ترامپ از یهودیان لیبرالی که «به نابودی آمریکا و اسراییل رأی دادند»

انتقاد ترامپ از یهودیان لیبرالی که «به نابودی آمریکا و اسراییل رأی دادند»