مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-13پزشكي

مرکز خیرساز خدمات جامع سلامت در روستای نظامی ری افتتاح شد


مرکز خیرساز خدمات جامع سلامت روستایی اسلام آباد نظامی در بخش مرکزی شهرستان ری با حضور معاون وزیر بهداشت، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران و سایر مسؤولان شهرستانی با اعتبار 12 میلیارد تومان افتتاح شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از ری، مرکز خدمات جامع سلامت روستای اسلام آباد نظامی امروز با حضور حسین فرشیدی معاون وزیر بهداشت، حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری، داود خداقلی زاده دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا و جمعی دیگر از مسؤولان شهرستانی به بهره برداری رسید.

افتتاح  4 هزار پروژه بهداشتی در کشور طی دو سال حسین فرشیدی معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت در این آیین اظهار کرد: در دو سال گذشته بیش از 4 هزار پروژه بهداشتی در کشور به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: درمان و بیمارستان نیز بخش قابل توجهی از حوزه بهداشت است اما پرداختن به بهداشت با این رویکرد که از بروز بیماری های جسمی و روان پیشگیری شود باید در اولویت قرار گیرد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت در ادامه گفت: در حوزه بهداشت دغدغه درمان را نداریم بلکه پیشگیری جزو دغدغه های مهمی است که باید سازوکاری فراهم شود تا افراد سالم برای جلوگیری از ابتلا به بیماری ها به مراکز بهداشت مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز خیرساز خدمات جامع سلامت در روستای نظامی ری افتتاح شد

مرکز خیرساز خدمات جامع سلامت در روستای نظامی ری افتتاح شد