مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-20سياسي

روحانیون در خوابگاه های دانشگاه قم مستقر می شوند


رییس دانشگاه قم از استقرار روحانی مستقر در همه خوابگاه های این دانشگاه در ترم جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه قم، حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین شریفی رییس دانشگاه قم در مراسم تکریم حجت الاسلام والمسلمین پوررضا و معارفه حجت الاسلام والمسلمین تقوی رییس جدید نهاد رهبری در دانشگاه های استان قم، گفت: دانشگاهیان قم در خدمت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری هستند هرچه توان داشته باشیم در خدمت این آنها می گذاریم و به نمایندگی از دانشگاه های قم این صحبت را دارم که با کمال میل و افتخار در خدمت این نهاد هستیم.

وی افزود: اینکه تمام دانشگاه های استان آمادگی خود را برای خدمت به نهاد اعلام کرده اند مسئولیت حجت الاسلام والمسلمین تقوی را سنگین تر می کند، زیرا اگر خللی در کار نهاد وارد شود خلل در رسالت دانشگاه است.

رییس دانشگاه قم با بیان این که فرصتی که در حال حاضر برای ترویج اسلام وجود دارد در هیچ برهه تاریخی وجود نداشته است، برای حجت الاسلام و المسلمین تقوی در این سمت آرزوی توفیق و موفقیت کرد.

شریفی در انتهای صحبت های خود گفت: انشالله در ترم جدید بنا به پیشنهاد معاونت دانشجویی و موافقت دفتر نهاد رهبری در دانشگاه قم در کلیه خوابگاه های دانشگاه روحانی مستقر خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون در خوابگاه های دانشگاه قم مستقر می شوند

روحانیون در خوابگاه های دانشگاه قم مستقر می شوند