مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-12بين الملل

سرگردانی مسافران هتل های لاس وگاس به دلیل وقوع مسائل امنیت سایبری


مساله امنیت سایبری در دستگاه های اقامتگاه های بین المللی «ام جی ام» علت قطعی مداوم خودپرداز و امکانات هتل های لاس وگاس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت ام جی ام تایید کرده است که مسئله امنیت سایبری علت قطعی مداومی است که بر سیستم های این شرکت در لاس وگاس تأثیر می گذارد.

این شرکت در بیانیه ای که در ایکس منتشر شد، گفت: ام جی ام اخیراً مشکل امنیت سایبری را شناسایی کرده است که بر برخی از سیستم های شرکت تأثیر می گذارد .

ام جی ام ناچارا پس از شناسایی این موضوع، تحقیقاتی را با کمک کارشناسان امنیت سایبری خارجی آغاز  کرد و برای محافظت از سیستم ها و داده های برخی از آن ها را خاموش کرد.

بر اساس گزارش هایی که در رسانه های اجتماعی منتشر شده، این حادثه منجر به قطع شدن دستگاه های خودپرداز و دستگاه های حافظه در هتل های لاس وگاس شده و رستوران های هتل را مجبور به پذیرش پرداخت های فقط نقدی کرده است.

مهمانان همچنین گزارش می دهند که نمی توانند چیزی را از اتاق خود شارژ کنند و از کلیدهای دیجیتال ورود به اتاق خود استفاده کنند.

اطلاعیه ای در وب سایت ام جی ام این قطعی مداوم را تأیید می کند.

این حادثه بر تمام هتل های لاس وگاس که سیستم های این شرکت را دارند تاثیر گذاشته و به مهمانان توصیه می شود برای رزرو با این هتل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگردانی مسافران هتل های لاس وگاس به دلیل وقوع مسائل امنیت سایبری

سرگردانی مسافران هتل های لاس وگاس به دلیل وقوع مسائل امنیت سایبری