مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 22:252023-09-05سياسي

32 زندانی جرائم غیرعمد در خوزستان آزاد شدند


در آستانه اربعین حسینی در آیینی 32 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در آستانه اربعین حسینی در آیینی با حضور رییس کل دادگستری استان و سایر مسئولان قضایی خوزستان، 32 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

در این آیین در اجرای ادامه طرح سفینه النجاه به میزبانی زندان سپیدار اهواز برگزار شد، علی دهقانی رییس کل دادگستری استان خوزستان با تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: در ابتدای ماه محرم برای آزادی 72 نفر از مددجویان جرائم غیرعمد در استان هدف گذاری شد که با تلاش ستاد دیه استان، این رقم به 85 نفر با بدهی بالغ بر 211 میلیارد تومان رسید.

وی با تقدیر از تلاش اعضای ستاد دیه و خیرین استان خوزستان افزود: کمک به آزادی مددجویانی به واسطه بدهی ناشی از سهل انگاری و عدم مدیریت صحیح مالی در زندان هستند، اقدام قابل توجهی است و به ویژه در این ایام مشمول خیر فراوان است.

رییس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در ماه های محرم و صفر و اجرای طرح سفینه النجاه و پویش های دیگر از ابتدای سال جاری، 198 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان با بدهی 439 میلیارد تومان آزاد شدند که بخشی از این بدهی به صورت بلاعوض توسط خیرین و ستاد دیه استان فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 زندانی جرائم غیرعمد در خوزستان آزاد شدند

32 زندانی جرائم غیرعمد در خوزستان آزاد شدند