مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 22:452023-08-26سياسي

32 هزار قطعه زمین در اختیار روستاییان قرار می گیرد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: طی یک سال اخیر توانستیم 32 هزار قطعه زمین را در روستاهای استان تملک کنیم که این زمین ها به مرور برای احداث طرح نهضت ملی مسکن روستایی در اختیار روستاییان قرار می گیرد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: طی یک سال اخیر توانستیم 32 هزار قطعه زمین را در روستاهای استان تملک کنیم که این زمین ها به مرور برای احداث طرح نهضت ملی مسکن روستایی در اختیار روستاییان قرار می گیرد.

سید رضا موسوی نیا، شنبه چهارم شهریورماه در حاشیه عملیات اجرایی آسفالت معابر روستایی شهرستان خلیل آباد که با حضور خدایی معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا از بهره برداری 60 هزار مترمربع از آسفالت معابر روستایی خلیل آباد خبر داد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال آسفالت 15 روستای شهرستان به مساحت 60 هزار مترمربع با همکاری دهیاری ها و مشارکت مردم انجام شده است، عنوان کرد: توانستیم با پیگیری های صورت گرفته قیر رایگان را برای آسفالت معابر روستایی اختصاص دهیم.

وی با اشاره به اینکه زیرسازی و جدول گذاری روستاها با مشارکت دهیاری و مردم و آسفالت نیز توسط بنیاد مسکن اجرا شده است، خاطرنشان کرد: پارسال 40 هزار مترمربع و امسال 60 هزار مترمربع از معابر روستایی شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 هزار قطعه زمین در اختیار روستاییان قرار می گیرد

32 هزار قطعه زمین در اختیار روستاییان قرار می گیرد