مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 12:052023-08-29اقتصادي

خودروهای برقی، طرحی برای بهبود مصرف سوخت


کتاب «خودروهای برقی برای شهرهای هوشمند، روندها، چالش ها و فرصت ها» با ترجمه مسیح مشهدی تفرشی به مسائلی همچون فناوری و منابع انرژی در خودروهای برقی، - کتاب خودروهای برقی برای شهرهای هوشمند، روندها، چالش ها و فرصت ها با ترجمه مسیح مشهدی تفرشی به مسائلی همچون فناوری و منابع انرژی در خودروهای برقی، فناوری شارژ نمودن خودروهای برقی می پردازد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اگرچه صنعتی شدن جهان و افزایش امکانات زیست شهری، انسان ها را بیش از پیش در جایگاه سلطه بر طبیعت نشانده اما این انسان که با خلق مصنوعات خود موجبات پیشرفت های روزافزون را فراهم آورده، ناتوان در ایجاد تعادل میان زیست سالم و پیشرفت های صنعتی، خود را با بحران های جدی روبه رو کرده است.

بحران هایی که تا حد زیادی از سوءمدیریت بهره گیری از منابع و توجه به ظرفیت های شهری ناشی شده و در پی آن مسئله آلودگی هوا، یکی از اصلی ترین معضلات زیست محیطی معاصر را به وجود آورده است.

انتشار بیش از پیش سوخت های فسیلی در بسترهای مختلف و تولید خودروهای غیراستاندارد به آن دامن زده و امکان یک زندگی سالم را سلب کرده است.

طبق گزارش هوشنگ فلاحتیان، معاون برنامه ریزی وزارت نفت، در سال 1402 مصرف روزانه بنزین به 122 میلیون لیتر رسیده است؛ این در حالیست که در دو سال گذشته میانگین مصرف روزانه بنزین 88 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای برقی، طرحی برای بهبود مصرف سوخت

خودروهای برقی، طرحی برای بهبود مصرف سوخت