مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 17:302023-09-10اقتصادي

فعالیت 182 اقامتگاه بوم گردی دارای مجوز در گلستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از فعالیت 182 اقامتگاه بوم گردی در سطح استان با ظرفیت بیش از 5000 نفر خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از فعالیت 182 اقامتگاه بوم گردی در سطح استان با ظرفیت بیش از 5000 نفر خبر داد.

محمدجواد ساوری بعدازظهر یکشنبه 19 شهریور 1402 در گفت وگو با خبرنگاران با تأکید بر این که بخشی از چالش های گردشگری به دلیل عدم نظارت مناسب و کافی است، اظهارکرد: تیم های نظارتی با حضور نماینده انجمن های تأسیسات گردشگری و کارشناسان میراث فرهنگی با هدف افزایش کیفیت ارائه خدمات به گردشگران ورودی به استان در حال نظارت های مستمر از تأسیسات گردشگری استان هستند.

وی بیان کرد: امیدواریم با تلاش همه دستگاه های اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان و ارائه خدمات مطلوب توسط مراکز اقامتی و اقامتگاه های بوم گردی شاهد میزبانی شایسته از گردشگران در تأسیسات گردشگری و مراکز اقامتی استان باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از فعالیت 182 اقامتگاه بوم گردی در سطح استان با ظرفیت بیش از پنج هزار نفر خبر داد و افزود: این تعداد اقامتگاه بوم گردی با 178 هزار مترمربع عرصه و 37 هزار مترمربع عیان، زمینه اشتغال بیش از 660 نفر را به صورت مستقیم در استان فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 182 اقامتگاه بوم گردی دارای مجوز در گلستان

فعالیت 182 اقامتگاه بوم گردی دارای مجوز در گلستان