مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:502023-08-23اقتصادي

اقامت 422 گردشگر خارجی در اقامتگاه ها و هتل های لرستان


معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اقامت 422 گردشگر خارجی در اقامتگاه ها و هتل های این استان طی امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الله عباسیان امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 51 هزار و 573 نفر گردشگر داخلی در سطح اقامتگاه های استان، اسکان داشته اند.

وی اظهار کرد: در راستای توسعه گردشگری و بهبود زیرساخت ها به منظور جذب گردشگر در استان، وضعیت اقامتگاه های استان به ویژه هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای جذب گردشگران خارجی نیز، گفت: تعداد 422 نفر گردشگر خارجی نیز از ابتدای سال تاکنون در اقامتگاه های استان لرستان اقامت داشته اند.

حسن پور، اضافه کرد: در این راستا تلاش برای ایجاد و توسعه هتل های چند ستاره و … برای جذب گردشگران خارجی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه به منظور رفاه مسافران و گردشگران، سامان دهی خانه های مسافر در لرستان نیز در حال انجام است، گفت: در حال حاضر دو هزار و 400 تخت اقامتی در لرستان وجود دارد که شامل هتل ها، متل ها، مهمان پذیر و اقامتگاه های بوم گردی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامت 422 گردشگر خارجی در اقامتگاه ها و هتل های لرستان

اقامت 422 گردشگر خارجی در اقامتگاه ها و هتل های لرستان