مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-04اقتصادي

احداث «هتل فرودگاهی مشهد» کلید خورد


عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاه ها گفت: کلنگ زنی پروژه هتل فرودگاهی مشهد در سال جاری قابلیت اجرایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر مهار تورم و رشد تولید؛ باید نگاه جدی به موضوع سرمایه گذاری داشته باشیم چراکه سرمایه گذاری در واقع آغاز کننده حرکت به سمت رشد تولید است.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی در جلسات شرکت فرودگاه ها، تاکید ویژه ای در حوزه فعال کردن فرصت های سرمایه گذاری فرودگاه ها و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های بخش خصوصی در امر توسعه صنعت فرودگاهی دارد.

پورآذری با بیان اینکه اقدامات تکمیلی و مشترک شرکت فرودگاه ها و وزارت میراث فرهنگی براساس زمانبندی مشخص و در حداقل زمان ممکن می بایست انجام شود، افزود: ثبت تجربیات و مدیریت دانش برای انتقال تجربیات به فرودگاه های دیگر، در احداث پروژه هتل های فرودگاهی ضروری است.

عدم امکان اقامت موقت در محدوده فرودگاه یکی از مشکلات مسافران غیرترانزیتی است مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی نیز در این نشست با اشاره به آمار بالای پروازی و تردد مسافران در فرودگاه مشهد و نیز 24 ساعته بودن این فرودگاه و فاصله حدود 8 کیلومتری تا مرکز شهر مشهد اظهار کرد: عدم امکان اقامت موقت در محدوده فرودگاه یکی از مشکلات مسافران غیرترانزیتی و شرکت های هواپیمایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث «هتل فرودگاهی مشهد» کلید خورد

احداث «هتل فرودگاهی مشهد» کلید خورد