مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 12:452023-08-31فرهنگي

اسباب کشی در خانه فرهاد مهراد


خانه مهراد به دلیل فضای کوچک و کم نورش به یک طبقه بالاتر منتقل شده است تا این گونه وسایل «فرهاد» در یک محیط بزرگتر در معرض دید علاقه مندان قرار بگیرند.

- خانه مهراد به دلیل فضای کوچک و کم نورش به یک طبقه بالاتر منتقل شده است تا این گونه وسایل فرهاد در یک محیط بزرگتر در معرض دید علاقه مندان قرار بگیرند.

موزه ی سینما که چند سال پیش یکی از اتاق هایش را به فرهاد مهراد اهدا کرد تا همسر فرهاد یادگارهای او را در آن بچیند، اکنون فضای بزرگتری را در دل خود برای یادگاری های فرهاد در نظر گرفته و اینگونه خانه فرهاد از اتاقی به اتاق دیگر در موزه سینما رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند سال پیش محمد حیدری (مدیرعامل وقت موزه سینما) گفت که قرار است، بخش هایی از این موزه مثلا اتاق فرهاد که سنخیتی با هنر سینما ندارد، حذف شود و به همین جهت قرار است، خانه فرهاد از موزه سینما به موزه موسیقی منتقل شود.

اما از همان زمان این وعده مدیر وقت موزه سینما تنها در حد حرف باقی ماند و حال پس از گذشت 8 سال خانه فرهاد هنوز در موزه سینما باقی است و اسباب کشی آن تنها از سالنی به سالن دیگر صورت گرفته است.

درحقیقت بنابر آنچه خبرنگار موسیقی ایسنا از موزه سینما پیگیری کرده است، خانه مهراد به دلیل فضای کوچک و کم نورش به یک طبقه بالاتر منتقل شده است تا این گونه وسایل فرهاد در ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسباب کشی در خانه فرهاد مهراد

اسباب کشی در خانه فرهاد مهراد