مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-25سياسي

اشتغال، مسکن و ازدواج اولویت اول مسؤولان باشد


امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه اولویت اول مسؤولان در تأمین رفاه اجتماعی باید اشتغال، مسکن و ازدواج باشد، گفت: مهم ترین معضلات جامعه این سه مورد است که باید برای ایجاد آن تلاش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام محسن طالب پور امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با بیان اینکه یکی از وظایف دولت اسلامی اجرای احکام و تعالیم اسلامی است، اظهار داشت: برقراری امنیت در بعد فردی و اجتماعی از وظایف دولت است و باید با قوانین مناسب و امنیت آور برای تامین امنیت تلاش کند از آن طرف باید نیروهای قوی در دولت وجود داشته باشند که این امنیت را حفظ و با ناامنی ها برخورد کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی تأمین امنیت با دولت است، افزود: ایجاد، تقویت و گسترش عدالت از دیگر وظایف دولت است، دولت موظف است قوانین و مقررات لازم برای ایجاد عدالت در جامعه را وضع کند.

طالب پور با بیان اینکه اگر آموزش و پرورش قوی داشته باشیم جامعه سالمی خواهیم داشت، ادامه داد: سال گذشته دشمن در مدارس و دانشگاه ها سرمایه گذاری کرد و آن فتنه و آشوب را به وجود آورد.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه دولت وظیفه دارد برای اشتغال جوانان تلاش کند، تصریح کرد: دولت باید برای مسکن مردم به ویژه جوانان تلاش کند و بستر لازم برای ازدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال، مسکن و ازدواج اولویت اول مسؤولان باشد

اشتغال، مسکن و ازدواج اولویت اول مسؤولان باشد