مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 00:162023-09-19اقتصادي

100 هزار خانوار مددجوی کمیته امداد تا پایان سال خودکفا می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدمرتضی بختیاری امشب در جشن خودکفایی 10 هزار مددجوی مجری طرح های اشتغال کمیته امداد استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: تا پایان امسال 100 هزار خانوار با رسیدن به خودکفایی و توانمندی از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می شوند.

وی افزود: البته خودکفایی مجریان طرح های اشتغال به معنای پایان خدمات کمیته امداد به آنان نیست بلکه در حوزه پشتیبانی، مشاوره و بازاریابی تولیدات و محصولات، به آنان خدمت ارائه خواهد شد.

بختیاری اظهار کرد: استان آذربایجان شرقی بیشترین آمار خودکفایی مددجویان را به خود اختصاص داده است و امروز جشن خودکفایی 10 هزار مددجوی مجری طرح های اشتغال در این استان برگزار شد.

رییس کمیته امداد با بیان اینکه قرار است امداد سالانه 500 هزار فرصت شغلی برای مددجویان و دهک های پایین جامعه ایجاد شود، خاطرنشان کرد: سال گذشته 423 هزار فرصت شغلی در سطح کشور با 24 هزار میلیارد تومان تسهیلات ایجاد شد.

وی با تقدیر از نقش بانک ها به عنوان یاوران اشتغال در پرداخت تسهیلات به مددجویان، اضافه کرد: قرار است امسال بانک های عامل 35 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد پرداخت کنند.

بختیاری با تاکید بر اینکه ماموربت اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است، گفت: شکوفایی استعدادها و حیات دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار خانوار مددجوی کمیته امداد تا پایان سال خودکفا می شوند

100 هزار خانوار مددجوی کمیته امداد تا پایان سال خودکفا می شوند