مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:102023-08-30پزشكي

تولید دارو در انحصار هیچ کشوری نیست/ آمادگی تعامل و تبادل تجربیات


وزیر بهداشت، در جمع سفرای کشورها و نمایندگان سازمان های بین المللی، ضمن تشریح دستاورهای نظام سلامت کشورمان، بر آمادگی ایران برای انتقال تجارب ارزشمند جمهوری اسلامی در حوزه سلامت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهرام عین اللهی، در نشست سفرای کشورها و نمایندگان سازمان های بین المللی که با موضوع دیپلماسی سلامت، دستاوردها و همکاری های بین المللی برگزار شد، گفت: در ابتدا وظیفه خود می دانم به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از همکاری ها و پیگیری های سفرای کشورهای مدعو و سازمان های بین المللی سلامت محور در دو سال اخیر و در دولت سیزدهم تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: بدون شک همکاری بخش سلامت کشورها زمینه ساز تعمیق و ارتقای روابط دوجانبه آنها در تمامی حوزه ها است که در چارچوب دیپلماسی سلامت محقق می شود.

عین اللهی ضمن تاکید بر ضرورت توجه به مقوله دیپلماسی سلامت، خاطرنشان کرد: ضرورت تمرکز بر دیپلماسی سلامت بعد از همه گیری کووید ابعاد جدیدی یافته و همه کشورها به این باور رسیده اند که روابط بین المللی در حوزه سلامت باید فراتر از مرزها ترسیم و پیگیری شود.

وی با بیان اینکه امروز سلامت محور پیشرفت کشورها محسوب شده و همه دولت ها بخشی از درآمدهای خود را مصروف ارتقای سلامت می کنند، افزود: بنابراین تلاش برای همسوسازی رویکرد کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید دارو در انحصار هیچ کشوری نیست/ آمادگی تعامل و تبادل تجربیات

تولید دارو در انحصار هیچ کشوری نیست/ آمادگی تعامل و تبادل تجربیات