مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:452023-08-29اجتماعي

فعالیت 47 مرکز مشاوره و روانشاختی در خراسان رضوی


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از اعلام فعالیت 47 مرکز مشاوره و روانشناختی در استان خراسان رضوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مهدوی خواه شامگاه دوشنبه در آیین افتتاح مرکز مشاوره تخصصی و خدمات روانشناختی دانش آموزی زنده یاد سیدنصراله اسحاق نیا در تربت حیدریه اظهار کرد: ما در هریک از ادارات آموزش و پرورش استان خراسان رضوی یک مرکز مشاوره و روانشناختی داریم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این فرایند از سال گذشته شروع و تاکنون مراجعه به مراکز ما به لحاظ کمی افزایش داشته است و در مشهد و نیشابور سبزوار مانند مرکز تربت حیدریه کار درمانی و مشاوره داریم.

وی در خصوص کار درمانی به حضور مشاور درمانگر اشاره کرد و افزود: مشاور باید قدرت و تخصص بالینی داشته باشد.

مهدوی خواه تصریح کرد: از مجموع بالغ بر هشت هزار و 500 واحد آموزشی در استان خراسان رضوی، چهار هزار و 851 مربی یا معاون پرورشی کم داریم که بر این اساس 48 درصد مدارس ما فاقد مربی یا معاون پرورشی هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: علاوه بر این و بر اساس قانون احیای معاونت پرورشی مصوب مجلس شورای اسلامی اکنون سه هزار و 331 نفر مشاور نیز باید به این معاونت اضافه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 47 مرکز مشاوره و روانشاختی در خراسان رضوی

فعالیت 47 مرکز مشاوره و روانشاختی در خراسان رضوی