مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:352023-08-23سياسي

جامه سفید خدمت


امروز اگر به درستی از تلاش برخی از پزشکان برای کسب درآمد بالا و فرار مالیاتی گلایه می کنیم، باید از خیل کثیری از پزشکان خدوم و وظیفه شناس هم سخن بگوییم.

- فارس پلاس؛ عباس شمسعلی در یادداشتی نوشت: امروز به یاد دانشمند بزرگ ایران زمین ابوعلی سینا ، به عنوان روز پزشک نامگذاری شده است.

علم طب در کشورمان سابقه ای دیرینه و درخشان دارد و اطبا و حکمای بزرگی در طول تاریخ این سرزمین به پربارتر شدن این علم کمک کرده اند که بسیاری از آنها نام و آوازه ای جهانی دارند.

در حوزه پزشکی نوین هم کشورمان اکنون در جایگاه معتبری از نظر نیروی انسانی متخصص و پزشکان متبحر در بخش های مختلف قرار دارد و علاوه بر سرآمد بودن در منطقه در حوزه پزشکی و کیفیت متخصصان و خدمات، در جایگاه قابل قبول و ارزشمندی در جهان قرار گرفته است که به جرأت می توان گفت این جایگاه و بالندگی امروز، مرهون و حاصل نظام جمهوری اسلامی و حوزه بهداشت و درمان و تربیت پزشکان متخصص اعم از زن و مرد از برجسته ترین دستاوردهای غیرقابل کتمان انقلاب اسلامی است که دوست و دشمن به آن اذعان دارند.

فراموش نخواهیم کرد که کم توجهی به پرورش نیروی متخصص در حوزه پزشکی در دوران طاغوت کار را به جایی رسانده بود که تا سال های ابتدایی انقلاب، هنوز ساده ترین خدمات پزشکی نیازمند حضور پزشکان خارجی از کشورهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامه سفید خدمت

جامه سفید خدمت