مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:312023-09-03اجتماعي

سنگ مسوولان کهگیلویه و بویراحمد پیش پای اشتغال معلولان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، عدم مناسب سازی معابر عمومی، بالا بودن قیمت تجهیزات توانبخشی و نداشتن شغل از مهمترین مشکلات جامعه معلولان کهگیلویه و بویراحمد است که علی رغم برگزاری جلسات متعدد اما اقدام خاصی در راستای رفع چالش ها و دغدغه های معلولان صورت نگرفته است.

مددجویان تحت پوشش بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد 40 هزار نفر هستند که دغدغه بخشی از آنها ایجاد اشتغال و درآمدزایی است و انتظار دارند مسوولان در این خصوص همراه و کمک کار آنها باشند اما متاسفانه  تاکنون در مواردی اینگونه نبوده و سنگ مسوولان پیش پای آنهایی است که همت کرده اند تا برای خود ایجاد اشتغال کنند.

نمونه این مطلب هم چند نفر از بانوان معلول گچساران هستند که پنج سال است به دنبال ایجاد طرح پرورش گیاهان دارویی هستند و هم در دولت گذشته و هم دولت سیزدهم چشم انتظار مساعدت مسوولان بودند اما هم از گذشته و هم از مدیران فعلی فقط وعده وعید شنیده اند.

یکی از آنها به خبرنگار فارس گفت: 2.

5 تا 3 هکتار زمین منابع طبیعی نیاز داریم تا طرح پرورش گیاهان دارویی که موجب ایجاد اشتغال برای چند معلول می شود راه اندازی کنیم همه هم به ما می گویند که همکاری و کمک می کنند اما به مرحله عمل که می رسد خبری نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ مسوولان کهگیلویه و بویراحمد پیش پای اشتغال معلولان

سنگ مسوولان کهگیلویه و بویراحمد پیش پای اشتغال معلولان