مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-09اقتصادي

نمایشگاه روسیه، فرصتی تاریخی برای صادرات است


معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نمایشگاه صادرات به روسیه فرصتی برای ورود محصولات کیفی به بازارهای جهانی محسوب می شود.

- مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه ورود موثر به بازار روسیه حائز اهمیت است، اظهار کرد: درباره نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه هم اگر از این فرصت استثنایی در صادرات استفاده نشود، قطعا افسوس به جای خواهد ماند و باید از این فرصت تاریخی و روابط خوبی که در عرصه تجاری و بازار فراهم شده حداکثر استفاده را برد.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه زنجان ظرفیت برگزاری نمایشگاه های ملی و بین المللی را دارد، افزود: زنجان از استان هایی است که کمترین نرخ بیکاری را دارد و در بهار 1402 رتبه اول اشتغال را کسب کرده که این مهم نشان می دهد که استان زنجان آمادگی اقدامات بین المللی را دارد.

وی با بیان اینکه راهبرد وزیر صنعت، معدن و تجارت، بر توسعه رشد تولیدات و محصولات صادرات محور است، یادآور شد: این روند استراتژی نخست ما در صنعت، معدن و تجارت خواهد بود و متناسب با آن از فرصت های صادراتی استفاده خواهیم کرد تا متناسب با آن شاهد رشد محصولات صادرات محور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه روسیه، فرصتی تاریخی برای صادرات است

نمایشگاه روسیه، فرصتی تاریخی برای صادرات است