مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:452023-08-23سياسي

هفته دولت در کرمان عطر حسینی می گیرد


جانشین ستاد برگزاری هفته دولت گفت: با توجه به اینکه در آستانه اربعین هستیم، برنامه های فرهنگی متناسب با اربعین حسینی در هفته دولت برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی بیگ زاده صبح امروز چهارشنبه یکم شهریورماه در حاشیه نشست خبری محمدمهدی فداکار استاندار کرمان به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت از فردا 5 شنبه دوم شهریورماه آغاز می شود و تا هشتم شهریورماه جاری ادامه دارد و برنامه ها با غبارربی و عطرافشانی گلزارهای سراسر استان کرمان افتتاح می شود.

وی از برگزاری یادواره شهدای کارمند در سراسر استان، سخنرانی فرمانداران قبل از خطبه های نماز جمعه، برپایی میز خدمت در مصلاها، بزرگداشت شهید باهنر در مکان هایی که مزین به نام این شهید است، بزرگداشت شهید باهنر در بیمارستان باهنر و همایش قشر بسیج ادارات به عنوان بخشی از برنامه های هفته دولت نام برد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان ادامه داد: اعزام گروه های جهادی به نقاظ مختلف استان، برگزاری شورای اداری با حضور دستگاه های نظارتی، جلسات ارتباط مردمی با مدیران، افتتاح نمایشگاه پیشرفت در محل پارک مادر، ارائه گزارشات مردمی سازی و گروه های جهادی، مراسم محوری شهید باهنر و رجایی وبرنامه مردمی در مسجد امام حسین (ع) از دیگر برنامه های هفته دولت به شمار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دولت در کرمان عطر حسینی می گیرد

هفته دولت در کرمان عطر حسینی می گیرد