مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-01سياسي

اربعین بهترین پیام در راستای ایجاد تمدن اسلامی است


اربعین بهترین پیام در جهت ایجاد تمدن اسلامی است؛ برای همین مسلمان و غیرمسلمان از سراسر جهان در کربلا جمع می شوند و افرادی هم با گذشت از جان و مال خود در این راه خدمت رسانی می کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند گفت: اربعین بهترین پیام در جهت ایجاد تمدن اسلامی است؛ برای همین مسلمان و غیرمسلمان از سراسر جهان در کربلا جمع می شوند و افرادی هم با گذشت از جان و مال خود در این راه خدمت رسانی می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز 10 شهریور در خطبه های نماز جمعه بیرجند که در مسجد جامع المهدی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: جهان را باید بر اساس محبت و آنچه قرآن فرموده اداره کرد و پیام اربعین همین مسئله است.

وی با بیان اینکه از 500 سال قبل اروپاییان به کشورهای مختلف تجاوز کردند لذا اینها حقوق بشر نمی شناسند، افزود: امروز دنیا ویرانه اروپا و آمریکا بوده و مایه ننگ است.

استعمارها هیچ حد و مرزی نمی شناسند اما گاندی با پیروی از امام حسین(ع) دست استعمارگر را از هند کوتاه کرد لذا تکلیف شرعی و عقلی همین است که برای خارج شدن از زیر بار ظلم باید دست ظالم را کوتاه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خطیب جمعه بیرجند بیان کرد: انقلاب اسلامی مهمترین هدف آن پیاده شدن عدالت و دفع ظلم بود البته قدم های خوبی برداشته شده لذا امروز دشمن در مساله تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین بهترین پیام در راستای ایجاد تمدن اسلامی است

اربعین بهترین پیام در راستای ایجاد تمدن اسلامی است