مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 10:152023-08-27حوادث

تکلیف کسانی که امنیت مردم را نشانه گرفته اند در صحنه مشخص می شود


تأمین نظم و امنیت جامعه وظیفه حساسی است که بخش عمده آن بر عهده پلیس بوده و در این راستا مأموریت های فراوان شهری و مرزی، پیش روی فراجا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار منتظر المهدی با اشاره به اینکه شهادتِ همکاران جز ناگزیرِ تعددِ مأموریت های فراجا است که با زندگی روزمره شهروندان درآمیخته است، گفت: انتهای آرزوی همکارانم در این لباس، شهادت است اما به این معنا نیست که ما از سر تقصیر مسببین و قاتلان آنها می گذریم.

وی با اشاره به اجرای مجازات اعدام برای دو شرور قاتل در اصفهان که مأمور نیروی انتظامی را به شهادت رسانده بودند و اخیراً به اجرا درآمد و همچنین اعدام قاتل دو پلیس در بوشهر، هلاکت قاتل فراری پلیس در مخفیگاهش توسط نیروهای نوپو و…، در سال جاری گفت: دستگیری و سزای اعمال قاتلان و متعدیان به جان و ناموس همه شهروندان در اولویت های کاری فراجا قرار دارد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پلیس با بهره گیری از قدرت و اِشراف اطلاعاتی، مجرمینی که به جانِ کارکنان دستگاه امنیت ساز تعدی می کنند، را شناسایی، دستگیر و به دست عدالت می سپارد.

منتظر المهدی با تاکید بر اینکه تنها کشوری که هم مأموریت پلیسی و هم مأموریت مرزبانی را انجام می دهد فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی است، گفت: به همین دلیل مجموعه انتظامی، مجموعه ای فراپلیسی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف کسانی که امنیت مردم را نشانه گرفته اند در صحنه مشخص می شود

تکلیف کسانی که امنیت مردم را نشانه گرفته اند در صحنه مشخص می شود