مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:152023-08-30اقتصادي

مشکلات آب صنایع اصفهان سال آینده رفع خواهد شد


مشکلات آب صنایع استان اصفهان با بهره برداری از یک طرح آبی در اوائل سال آینده برطرف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، عباس علی آبادی سه شنبه شب در نشست فعالان اقتصادی استان اصفهان و ستاد ملی تسهیلات و رفع موانع تولید که در محل استانداری اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه اصفهان نصف جهان است و بررسی مشکلات و موانع آن چند روز زمان می خواهد، اظهار کرد: امروز ابتدا موضوع آب استان اصفهان مورد بررسی قرار گرفت و در طرحی که در اوائل سال آینده به بهره برداری می رسد، موضوع آب صنایع به زودی حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از پرتو این طرح آبی مشکلات آب آشامیدنی مردم اصفهان نیز بر طرف می شود، افزود: سرمایه گذاری این طرح آبی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت های صنعتی و معدنی است و به زودی از این اقدام با ارزش رونمایی می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در پی بازدیدی که از صنایع لوازم خانگی در اصفهان صورت گرفت مشاهده کردم که محصولات بسیار خوبی تولید شده که به مردم توصیه می کنیم از تولید کالاهای داخلی با کیفیت حمایت کرده و به تبلیغ محصولات و کالاهای خارجی اعتماد نکنند.

وی ادامه داد: در این زمینه سرمایه گذاری عظیمی صورت گرفته است و ما از این صنایع حمایت می کنیم زیرا می توانیم پاسخگوی نیاز مخاطب پس از فروش باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات آب صنایع اصفهان سال آینده رفع خواهد شد

مشکلات آب صنایع اصفهان سال آینده رفع خواهد شد