مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:552023-08-28سياسي

احیای 5700 واحد اقتصادی کوچک و بزرگ در کشور


نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی گفت: تاکنون 5700 واحد اقتصادی خرد، کوچک، متوسط و بزرگ در سراسر کشور با ظرفیت فعال سازی اشتغال برای بیش از 124 هزار نفر احیا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید امیرحسین مدنی صبح دوشنبه به مناسبت هفته دولت با حضور در پارک علم و فناوری البرز از واحد احیا شده ایده پردازان جاوید پردیس و همچنین دو مجموعه احیاگر سینا ماندگار فناور و مرکز تولید و توسعه قراردادی اینوتاد بازدید کرد.

در حاشیه این سفر تفاهمنامه همکاری راه اندازی نخستین مرکز توسعه احیای نوآورانه کشور در زمینه نهادهای تأمین مالی، مؤسسات حقوقی و مشاوره مدیریت و استارتاپ ها و پلتفرم های حوزه احیا با پارک علم و فناوری البرز امضا شد.

مدنی در مراسم امضای این تفاهمنامه گفت: تاکنون 5700 واحد اقتصادی خرد، کوچک، متوسط و بزرگ در سراسر کشور با ظرفیت فعال سازی اشتغال برای بیش از 124 هزار نفر و احیای دارایی و سرمایه های راکد به میزان 135 هزار میلیارد تومان احیا شده است.

وی ادامه داد: 35 هزار میلیارد تومان منابع مالی از طریق فعال سازی ابزار خرید اعتباری در صنعت پتروشیمی نیز تأمین شده و تخصیص بیش از 6,000 میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای اقتصادی مساله دار نیز در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 5700 واحد اقتصادی کوچک و بزرگ در کشور

احیای 5700 واحد اقتصادی کوچک و بزرگ در کشور