مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-11اقتصادي

انتقال سه سوله کارخانه زمزم به خارج از تهران/تحویل 27 هزار متر زمین به شهرداری


تا کنون سه سوله کارخانه زمزم در راستای انتقال مشاغل مزاحم به بیرون شهرها به خارج از تهران منتقل شده است و تا پایان امسال 27 هزار متر زمین در اختیار شهرداری منطقه قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی اخ الصنایع در جلسه نظارت میدانی و ستادی شهرداری منطقه که با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد، گفت: مدیریت شهری منطقه 10 در بحث درآمدهای جاری سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را پیگیری می کند.

وی با بیان اینکه مدت زمان برای انجام برنامه های کوتاه مدت یک تا سه ماه، برنامه های میان مدت سه تا 6 ماه و برنامه های بلندمدت 6ماه تا یک سال در نظر گرفته شده است، افزود: درخواست افزایش طبقات از سه به چهار و چهار به پنج طبقه از جمله برنامه های کوتاه مدت است که تا کنون در این زمینه 179 پرونده بررسی شده است، همچنین مجوز احداث 6 طبقه در این منطقه هم صادر شده است.

اخ الصنایع اظهار کرد: پروژه ستاک که 27 پروژه به صورت ساختمانهای مجزا در خیابان شبیری و جنوبی ترین نقطه منطقه ساخته شده از جمله برنامه های کوتاه مدت شهرداری منطقه 10 است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری 586 پروژه بلندمدت برای منطقه درنظر گرفته است، گفت: پارکینگ حسین مهدی، از جمله برنامه های بلندمدت منطقه 10 است که سالها به صورت زمین بایر در منطقه رها شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال سه سوله کارخانه زمزم به خارج از تهران/تحویل 27 هزار متر زمین به شهرداری

انتقال سه سوله کارخانه زمزم به خارج از تهران/تحویل 27 هزار متر زمین به شهرداری