مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-30سياسي

نباید مصالح شخصی را به مصالح انقلاب گره بزنیم


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: بی تردید مشکلاتی داریم و مردم در حوزه معیشت و تامین مسکن و هزینه زندگی با کمبودهایی مواجه هستند، - ایسنا/گیلان رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: بی تردید مشکلاتی داریم و مردم در حوزه معیشت و تامین مسکن و هزینه زندگی با کمبودهایی مواجه هستند، اما نباید مصالح شخصی را به مصالح انقلاب گره بزنیم.

حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی امروز در مراسم استانی بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که در مصلی امام خمینی(ره) شهر رشت برگزار شد، با اشاره به توصیه قرآن به همراهی با صادقین ، اظهار کرد: همسایه صادق و بخشدار صادق و فرماندار صادق و استاندار صادق و رییس جمهور صادق از مصادیق آیه یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللّهَ وَ کُونُوا مَعَ الصّادِقینَ هستند.

وی افزود: همه کسانی که در اداره امور مسلمانان نقش دارند و متعد به ایمان و تقوا هستند، از مصادیق صادقین هستند و مردم نیز باید به صادقان رای دهند و با مسئول صادق همراه باشند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، با اشاره به گذشت دو سال از عمر دولت سیزدهم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دوران دولت های نهم و دهم که صحبت از دولت اسلامی شده بود، مراحلی را برای انقلاب مطرح فرمودند که هر مرحله مقدمه مرحله دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید مصالح شخصی را به مصالح انقلاب گره بزنیم

نباید مصالح شخصی را به مصالح انقلاب گره بزنیم