مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-17سياسي

برپایی مرحله دوم پایگاه های جشن عاطفه ها در زنجان


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: مرحله دوم جشن عاطفه ها نیز با برپایی پایگاه های نمادین امداد و نیروی مقاومت بسیج در میادین و معابر و هفته آخر شهریور ماه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مرحله دوم جشن عاطفه ها نیز با برپایی پایگاه های نمادین امداد و نیروی مقاومت بسیج در میادین و معابر و هفته آخر شهریور، پایگاه های مصلاهای نماز جمعه 31 شهریورماه و پایگاه های مدارس در چهارم مهرماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه این جشن با همکاری بسیج مستضعفین، آموزش و پرورش و مراکز نیکوکاری و صدا و سیما در حال اجراست، اضافه کرد: هدف از برگزاری این جشن حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه به ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد، توسعه، ترویج و تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری و بسط و تعمیق مسوولیت های اجتماعی است.

وی گفت: امیدواریم امسال نیز بتوانیم برای همه دانش آموزان تحت حمایت بسته تحصیلی تهیه کنیم و قبل از آغاز مدارس به دست آنها برسانیم.

 صالحی ادامه داد: خیرین می توانند از طریق شماره گیری #024*1*8877* و شماره تماس نیکوکاری 33116 یا واریز کمک های نقدی خود به شماره کارت مجازی 37997950030420 60 در تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی مرحله دوم پایگاه های جشن عاطفه ها در زنجان

برپایی مرحله دوم پایگاه های جشن عاطفه ها در زنجان