مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-05ورزشي

50 غرفه فرهنگی و پذیرایی میزبان جاماندگان اربعین در قم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد در گفت وگویی اظهار داشت: 50 غرفه فرهنگی و پذیرایی توسط این سازمان و با مشارکت دستگاه های ذیربط، گروه های جهادی، ستاد اربعین استان قم و سازمان تبلیغات اسلامی قم در بلوار پیامبر اعظم(ص) برپا می شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: همزمان با آیین پیاده روی روز اربعین حسینی(ع) برای ارائه خدمات فرهنگی و پذیرایی به عاشقان اهل بیت(ع) و جاماندگان کربلا در بلوار پیامبر اعظم(ص) این غرفه ها برپاشده اند.

گفتنی است برنامه پیاده روی جاماندگان از قافله کربلا در شهر قم در شب و روز اربعین از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته (14 و 15 شهریور) انجام می شود.

شروع خدمات موکب ها در بلوار پیامبر اعظم(ص) روز سه شنبه (شب اربعین) از ساعت 17 آغاز و برنامه پیاده روی دلدادگان حسینی(ع) روز چهارشنبه (روز اربعین) از ساعت 6 صبح تا 8 شب انجام می شود.

قرائت زیارت اربعین روز چهارشنبه پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و شروع ویژه برنامه های روز اربعین در مسجد مقدس جمکران از ساعت 17 ازجمله برنامه های روز اربع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 غرفه فرهنگی و پذیرایی میزبان جاماندگان اربعین در قم

50 غرفه فرهنگی و پذیرایی میزبان جاماندگان اربعین در قم