مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:302023-08-25اقتصادي

هزینه یک هزار و 40 میلیارد ریالی زیرساخت های آب و فاضلاب در شهرستان مهران


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: در حوزه آب و فاضلاب یک هزار و 40 میلیارد ریال در راستای ایجاد زیرساخت های آب و فاضلاب در شهر مهران هزینه شده است .

- پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، ظهر جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از پل زائر تا محل پایانه مرزی و موکب ها 60 دستگاه آب سردکن پیش بینی شده است.

وی افزود: بحث کمبود آب در مرز مهران وجود ندارد و آبرسانی سیار به پایانه عراق در آن سوی مرز مهران با تانکر در حال انجام است.

  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام عنوان کرد: درحوزه آب و فاضلاب یک هزار و 40 میلیارد ریال در راستای ایجاد زیرساخت های آب و فاضلاب در شهر مهران هزینه شده است.

وی با اشاره به جمع آوری فاضلاب و خط انتقال بیان کرد: حدود 10 کیلومتر خط رفت و همچنین 10 کیلومتر خط برگشت و یک سپتیک که فاضلاب را به سمت تصفیه خانه فاضلاب مهران پمپاژ می کند و این پروژه همزمان با چهارمین روز هفته دولت با حضور معاون وزیر نیرو به بهره برداری خواهد رسید.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در سال های 1400 و 1401 با مشارکت بنیاد برکت در بخش آب 130 لیتر در ثانیه با 13.

5 کیلومتر خط انتقال، 2800 مترمکعب مخزن آبرسانی پایدار به 350 هزار نفر از طریق سه حلقه چاه تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه یک هزار و 40 میلیارد ریالی زیرساخت های آب و فاضلاب در شهرستان مهران

هزینه یک هزار و 40 میلیارد ریالی زیرساخت های آب و فاضلاب در شهرستان مهران