مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 19:072023-09-16سياسي

کلکسیون گاف های ضدانقلاب تکمیل شد و مردم شمال را ترجیح دادند


اتفاقات چند روز اخیر در جریان ضدایرانی نشان می دهد که این جریان علی رغم تلاش برای یارگیری برای به راه انداختنِ ناآرامی ها در سالگرد حوادث سال گذشته، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: علی رغم تلاش چند ماهه عوامل ضد انقلاب و رسانه های وابسته به آنها برای آغاز مجدد اغتشاشات همزمان با سالگرد فوت مهسا امینی در 25 شهریور، امروز پایتخت (مثل دیگر شهرهای ایران)  یکی از آرام ترین روزهای خود در ماههای اخیر را پشت سر گذاشت.

این در حالیست که  محور فعالیت های 24 ساعته این رسانه ها، تحریک مخاطبان شان  به برگزاری تجمعات خیابانی و اغتشاش و خرابکاری بوده است.

برای نمونه رضا پهلوی که از ابتدای اغتشاشات سال گذشته تلاش کرد تا خود را به عنوان یکی از لیدرهای اصلی جنبش زن زندگی آزادی معرفی کند، در روزهای گذشته با انتشار یک فایل ویدئویی، مردم را به حضور در خیابان ها در روز 25 شهریور فراخواند.

با این حال مردم ترجیح دادند طبق روال همیشگی شان از فرصت تعطیلات برای انجام مسافرت استفاده کنند و انتشار تصاویر ترافیک های چند ده کیلومتری در جاده های منتهی به شمال کشور نیز دستمایه تمسخر بیشتر ضدانقلاب بخصوص رضا پهلوی شد.

در تهران نیز خبر از هیچ تجمعی حتی کوچک نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلکسیون گاف های ضدانقلاب تکمیل شد و مردم شمال را ترجیح دادند

کلکسیون گاف های ضدانقلاب تکمیل شد و مردم شمال را ترجیح دادند