مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:162023-09-02سياسي

مسئولان برای تکمیل کنارگذر غربی حساسیت بیشتری داشته باشند


حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص لزوم تکمیل پروژه کنارگذر غربی اظهار کرد: متاسفانه این پروژه مثنوی هفتاد من کاغذ شده و سالیان طولانی معطل مانده بود.

وی گفت: با تلاش ها و پیگیری های بسیار در سازمان برنامه و بودجه، دو سال پیش ردیف بودجه و نیز 30 میلیارد تومان اعتبار توازن منظور شد و شروع تکمیل پروژه با 42 میلیارد تومان کلید خورد.

  نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس به چالش های موجود اشاره کرد و افزود: تملک زمین های مسیر پروژه گران شده و به خاطر افزایش هزینه ها نیاز به اعتبار بیشتری بود که با تلاش و پیگیری، نهایتاََ در سفر ریاست جمهوری حدود 400 میلیارد تومان مصوب و تخصیص یافت.

  وی با اشاره به اهمیت پروژه کنارگذر غربی که چهار استان را پوشش می دهد، بیان کرد: این پروژه یک مسیر مواصلاتی بین المللی تحت عنوان آزادراه کربلا را در بر می گیرد و به ویژه در ایام اربعین سبب ترافیک روان در غرب کشور خواهد شد.

  فلاحی نیاز مردم به این مسیر برای تردد به عتبات و استان های غربی را ضروری خواند و اذعان کرد: متاسفانه به دلیل عدم تکمیل پروژه مردم مجبور به عبور از داخل شهر همدان با صرف وقت بیشتر می شوند که علاوه بر از بین رفتن زیرساخت ها، تبعاتی چون ایجاد گره ترافیکی، آلودگی هوا، آلودگی صوتی، هدررفت زمان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای تکمیل کنارگذر غربی حساسیت بیشتری داشته باشند

مسئولان برای تکمیل کنارگذر غربی حساسیت بیشتری داشته باشند