مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 17:452023-09-16حوادث

واژگونی خودرو در دامغان با سه کشته و یک مجروح


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در محور دامغان - معلمان سه کشته و یک کودک مجروح پنج ساله داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، پژمان قراییان  در گفت و گو با ایرنا افزود: در این حادثه، پدر، مادر و فرزند 12 ساله بر اثر واژگونی خودرو در دم جان باختند و کودک حدود پنج ساله با امداد هوایی به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به اینکه حادثه واژگونی خودرو عصر امروز رخ داد، گفت: 2 دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شد.

   واژگونی در جاده های استان سمنان سهم حدود 60 درصدی از حوادث رانندگی در این محور دارد که از میانگین کشوری بالاتر است و علت اصلی این مساله خستگی و خواب آلودگی رانندگان به دلیل یکنواختی و کویری بودن جاده ها عنوان شده است.

استان سمنان بیش از هشت هزار و 612 کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و راه روستایی دارد، بیش از 600 کیلومتر از مسیر بیش از 900 کیلومتری محور تهران - مشهد از استان سمنان عبور می کند که به دلیل تردد سالانه بیش از 17 میلیون نفر از جاده های استان سمنان، یکی از محورهای پرترافیک کشور به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی خودرو در دامغان با سه کشته و یک مجروح

واژگونی خودرو در دامغان با سه کشته و یک مجروح