مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 07:502023-09-11اقتصادي

ایجاد اشتغال پایدار روستایی اولویت کاری تعاون روستایی باشد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: تامین کالاهای اساسی مردم با قیمت مصوب و ایجاد اشتغال پایدار روستایی اولویت اصلی تعاون روستایی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی نوری در دیدار با مدیرعامل و کارکنان تعاون روستایی استان کردستان که به مناسبت هفته تعاون برگزار شد، اظهار داشت: تامین کالاهای اساسیِ مردم با قیمت مصوب، عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و حذف واسطه ها و ایجاد اشتغال پایدار روستایی اولویت اصلی تعاون روستایی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان اقدامات خوبی در مورد جذب سرمایه گذار برای فرآوری گوجه فرنگی و سیب زمینی و همچنین جذب سرمایه گذار برای احداث پایانه صادراتی انجام شده که امید است در آینده نزدیک به نتیجه برسد.

وی در ادامه گفت: حوزه کشاورزی و تعاون روستایی از ظرفیت بالایی برای اشتغال و توسعه استان برخوردار است بنابراین با تمام توان در کنار این مجموعه خواهیم بود و مشکلات این حوزه را به جد پیگیر خواهیم شد.

نوری خاطرنشان کرد: 40 درصد از اشتغال استان در بخش کشاورزی ایجاد شده است بنابراین انتظار این است زنجیره ارزش در این بخش شکل گیرد.

وی عنوان کرد: تعاون روستایی در راستای عرضه مستقیم محصولات کشاورزان و دامداران و حذف دلالان نسبت به ایجاد و توسعه روستابازارها اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال پایدار روستایی اولویت کاری تعاون روستایی باشد

ایجاد اشتغال پایدار روستایی اولویت کاری تعاون روستایی باشد