مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-25سياسي

دولت خود را با معیارهای اسلامی ارزیابی کند


اهل فکر و همچنین دولت باید خود را با معیارهای اسلامی ارزیابی و در راستای رفع موارد فساد اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام امان الله علیمرادی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر کرمان گفت: هفته دولت فرصتی برای نقد و ارزیابی عملکرد دولت است.

وی اظهار داشت: اهل فکر و همچنین دولت باید خود را با معیارهای اسلامی از جمله فقرزدایی، توازن اقتصادی، حاکمیت خوبی ها و معروف ها، دور کردن بدی ها، ظلم، فساد، نابرابری و تبعیض ارزیابی کنند.

امام جمعه موقت کرمان تصریح کرد: ارزیابی یک وظیفه اخلاقی، فردی، اجتماعی و سیاسی است و دولت باید نقاط قوت و ضعف را شناسایی و موارد فساد و صلاح را بررسی و در راستای رفع فساد و مشکلات اقدام کند.

وی افزود: دولت ضمن حرکت به سوی اصلاح، نه ظلم کند و نه زیر بار ظلم برود، فقر ستیز باشد و طغیانگر نباشد و جلب رضایت توده های مردم را مد نظر قرار دهد که اینها از معیارهای اسلامی است.

حجت الاسلام علیمرادی با تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع) و تبریک روز پزشک گفت: این روزها یادآور حادثه غمبار دفتر رییس جمهور و نخست وزیر و شهادت شهید رجایی و باهنر است.

وی ادامه داد: این 2 مرد بزرگ انقلابی، سربلند و مایه سربلندی بودند و در همه خوبی ها از جمله معرفت دینی و اخلاقی، اعتقاد به قیامت، خدمتگزاری به مردم و وقت شناسی در حد اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت خود را با معیارهای اسلامی ارزیابی کند

دولت خود را با معیارهای اسلامی ارزیابی کند