مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 07:202023-09-18سياسي

تبدیل رأی تخریب به جریمه برای مشمولان احکام کمیسیون ماده 100


معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: مالکان ساختمان های غیرمجاز به صورت غیر حضوری می توانند از فرصت بند «ت» تبصره 6 قانون بودجه 1402 برای رفع تخلف ساختمان خود استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، با تصویب تبصره 6 قانون بودجه کل کشور 1402 در جزء 2 بند ت، این مقرره، به شهرداری ها اجازه داده شده است که در مورد ساختمان های بدون پروانه یا مخالف پروانه در محدوده شهرها که در کمیسیون های ماده صد تا پایان سال 1400 منجر به صدور رأی قطعی تخریب شده است، با وجود شرایطی با اخذ عوارض به حساب شهرداری، حکم قلع و قمع صادر شده منتفی شود.

این دستورالعمل در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه سال جاری توسط وزیر کشور ابلاغ شد و پس از آن فرایند، معاون هماهنگی امور استانداری اصفهان اواخر اردیبهشت ماه این بند قانونی را به همه شهرداری ها ابلاغ کرد.

در همین رابطه معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان این بند قانونی را تشریح کرده است.

بند ت تبصره 6 قانون بودجه، یک فرصت طلایی است وحید مهدویان معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه بند ت تبصره 6 قانون بودجه 1402 فرصتی برای رفع مشکلات مالکان ساختمان ها است، اظهار داشت: این تبصره قانونی فرصتی بی نظیر برای مشمولان احکام کمیسیون ماده 100 شهرداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل رأی تخریب به جریمه برای مشمولان احکام کمیسیون ماده 100

تبدیل رأی تخریب به جریمه برای مشمولان احکام کمیسیون ماده 100