مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-12ورزشي

اختصاص 80 میلیارد ریال برای استاندارسازی سالن ورزشی پیامبراعظم آمل


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، از اختصاص اعتبار اولیه 80 میلیارد ریالی برای بهسازی و استانداردسازی سرویس بهداشتی، روشنایی، رختکن تیم های میهمان و میزبان و ورودی وخروجی سالن ورزشی پیامبراعظم آمل از سوی شورای برنامه ریزی فرمانداری واداره کل ورزش و جوانان مازندران خبرداد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، از اختصاص اعتبار اولیه 80 میلیارد ریالی برای بهسازی و استانداردسازی سرویس بهداشتی، روشنایی، رختکن تیم های میهمان و میزبان و ورودی وخروجی سالن ورزشی پیامبراعظم آمل از سوی شورای برنامه ریزی فرمانداری واداره کل ورزش و جوانان مازندران خبرداد.

علی رجبی وندچالی درحاشیه بازدید از تمرینات تیم والیبال دسته یکی کود گلفام آمل و وضعیت سالن ورزشی پیامبراعظم آمل به خبرنگار ایسنا گفت: این سالن درچند سال گذشته یک باربازسازی شده، اما با توجه به شرایط و وضعیت ساختار و کمبودامکانات مشهود در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل، بازسازی واستانداردسازی این سالن با توجه به تعداد زیاد تیم های لیگ برتری این شهرستان و تعدد میزبانی مسابقات استانی وملی یک امر ضروری واجتناب ناپذیر است.

وی، افزود: هرچند این اعتبار برای رفع نواقص و استانداردهای مورد نیاز برای این سالن درحد میزبانی از مسابقات لیگ برتر کافی نیست، اما انتظار داریم با دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 80 میلیارد ریال برای استاندارسازی سالن ورزشی پیامبراعظم آمل

اختصاص 80 میلیارد ریال برای استاندارسازی سالن ورزشی پیامبراعظم آمل