مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 20:352023-08-31اجتماعي

ایجاد اولین باغ کانون در سامن


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه مشارکت بچه ها با کانون می تواند زمینه ساز کشف استعدادها باشد گفت: برای نخستین بار در استان ایجاد باغ کانون در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، معصومه ابراهیمی هژیر عصر امروز در بازدید از مراکز فرهنگی هنری شهر جوکار، سامن  و دبستان مختلط شهید غلامرضا زنگنه ملایر اظهار کرد: هفته دولت یادآوری خوبی برای مسؤولان است تا گرامیداشت نام شهیدان رجایی و باهنر تلنگری باشد برای خدمت و خدمت رسانی به مردم خصوصا کودکان و نوجوانان این مرز و بوم.

وی در ادامه با بیان طرح کانون- مدرسه افزود: وزیر آموزش و پرروش در سال جاری به طرح ملی کانون-مدرسه بسیار تأکید کرده به طوری که اجرای ویژه تر این طرح در دستور کار است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: مشارکت بچه ها با کانون می تواند زمینه ساز کشف استعدادها باشد و کتاب خوانی در کانون می تواند در روان خوانی دروس آنها بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به کتاب های موجود در کانون گفت: این دیدار به منظور این است که دانش آموزان این مدرسه در فصل پاییز حضور پررنگی در کانون داشته باشند.

ابراهیمی هژیر به ایجاد باغ کانون برای نخستین بار در استان اشاره کرد و یادآور شد: اولین باغ کانون در سطح استان ایجاد شود تا کودکان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اولین باغ کانون در سامن

ایجاد اولین باغ کانون در سامن