مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:452023-08-30سياسي

دانش هسته ای کشور پیشران همه صنایع است


معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی گفت: دانش هسته ای کشور پیشران همه صنایع بوده و پیشرفت ها در حالی به دست آمده که در 20 سال گذشته خرابکاری های صنعتی زیادی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد اسلامی در آیین بهره برداری از مخزن آب 100 هزار متر مکعبی تبریز اظهار کرد: ترور دانشمندان، تحریم، عملیات روانی، متوسل شدن به سازمان های بین المللی برای اعمال فشار بیشتر و همه و همه نتوانست مانع پیشرفت دانش هسته ای در کشور شود.

وی ادامه داد: دشمنان هر روز رجزخوانی می کردند که به تأسیسات هسته ای حمله می کنند اما امروز انرژی اتمی ایران در صدر کشورهای دنیا جای گرفته است و آنها نمی توانند این را تحمل کنند.

رییس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: دشمن مخالف آسایش و آرامش مردم ایران است، ناراحت و ناخرسند می شود و می رنجد از این رو باید قوی تر و سریع تر و منسجم تر کارها را پیش ببریم و برای پیشرفت از جان و دل مایه بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه کشور در یک نقطه پر قدرت و پرظرفیت و اقتدارآفرین قرار دارد، گفت: درست است که وضعیت معیشتی سخت شد و پول ملی افت کرد اما امید است تدابیر کارسازی اتفاق بیافتد و روند آسیب پذیری پول ملی رفع شود.

اسلامی گفت: دشمن امیدآفرینی را هدف قرار داده و با یک روایت گری ظالمانه، سعی بر این دارد که این همه کارها را هیچ جلوه دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش هسته ای کشور پیشران همه صنایع است

دانش هسته ای کشور پیشران همه صنایع است