مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-13اقتصادي

2500 روستای کشور از آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند


معاون مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو گفت: تاکنون 2 هزار و 500 روستای کشور با اجرای طرح جهاد آبرسانی از آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی خان احمدی در بازدید از روند اجرای طرح جهاد آبرسانی در استان اصفهان به منظور برخورداری هر چه گسترده تر روستاییان از آب شرب سالم و بهداشتی، بر تدبیر و تسریع در اجرای تأسیسات آب شرب در روستاها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 16 هزار روستای کشور در برنامه جهاد آبرسانی قرار گرفته اند، افزود: این طرح به عنوان بزرگترین عملیات آبرسانی کشور در استان ها و با هدف برخورداری روستاهای محروم از آب شرب سالم و پایدار در حال اجرا است.

معاون مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو خاطرنشان کرد: از زمان اجرای این طرح، تأسیسات آبرسانی بیش از 2 هزار و 500 روستا تکمیل شده و در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

خان احمدی با اشاره به اهمیت آبرسانی به مناطق محروم و فاقد تأسیسات آب گفت: از مهمترین برنامه های وزارت نیرو در دولت مردمی، آبرسانی به روستاهای فاقد آب آشامیدنی یا مواجه با تنش آبی است که برای انجام این طرح، استفاده از ظرفیت های موجود در بسیج سازندگی و گروه های جهادی و خیرین آبرسان در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 روستای کشور از آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند

2500 روستای کشور از آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند